DJ Snake - Middle ft. Bipolar Sunshine

DJ Snake出生法國,搜尋報導Turn Down for What(2013)發行的時候他28歲,所以現在應該是31歲,包括Turn Down for What,2014的You Know You Like It,2015 Lean on至今都是各大夜店金曲,個人已經不太喜歡粗聲粗氣的動滋動資,而這首有點輕輕柔柔的喔,不知mv是什麼哀傷英雄梗,過時的(嗑藥?)英雄遇上惺惺相惜的女配角,但終究是鏡花水月。


Staring at two different views on your window ledge
我們從同一個窗台望出卻看見不同的景色
Coffee is going cold, it's like time froze
時間像冷掉的咖啡難以度過
There you go wishing, floating down our wishing well
你一味的許著願,讓願望在我們的許願池上飄著
It's like I'm always causing problems, causing hell
我總是讓麻煩不斷、事情更糟
I didn't mean to put you through this, I can tell
我不是故意要讓你經歷這些的,我心底是明白的
We're gonna sweep this under the carpet
我們將會讓這些回憶封存,雖然


I hope that I can turn back the time
我希望我可以讓時間倒帶
To make it all alright, all alright for us
讓這一切都好好的,我們都好好的
I'll promise to build a new world for us two
我會承諾你一個新的世界
With you in the middle
而你必要在其中
(with you in the middle)


Lying down beside you,what's going through your head?
當我躺在你身旁,你腦中在想著什麼?
The silence in the air felt like my soul froze
我的靈魂在冷戰下被凍結了
Am I just overthinking feelings I can't say
不知道是不是我多心了,我說不出這種心情


This gut feeling I'm tryna get off me as well
I hope we find our missing pieces, I'm just sure
We're gonna sweep it under the carpet


I hope that I can turn back the time
To make it all alright, all alright for us
I'll promise to build a new world for us two
With you in the middle
 (with you in the middle)
 (with you)
 (you)
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hw5678 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()